wtorek, 5 lipca 2011

Witajcie :)

Witajcie kochani
.!
Dopiero co wróciłam ze zakupów z Patrykiem ^^
kupiłam parę drobiazgów niezbędnych na lato :)
















1. Matrix  Sleek.look super intensywna odżywka
20 ml - 3.90 zł
Sklep fryzierski

Intensywna odżywka o potrójnej koncentracji czynników odżywczych. Sleek Look odbudowuje strukturę włosa, głęboko i trwale nawilża. Efekt - wygładzone włoski :)

poleciła mi ją Mama Patryka ,nie mogę doczekać się gdy ją dzis wypróbuję .

+ już wiem, że plusem jest zapach :) 
+ przystępna cena

 
2. Mgiełka Avon -Arbuz
Sklep konsultantki Market - 10 zł
Ta mgiełka to rewelacja.!
zdecydowanie najlepsza  mgiełka ze  wszystkich( wg mnie)

+ długo sie utrzymuje
+ pachnie tak słodko , niczym prawdziwy arbuz 
+ idealna na lato

- BRAK .!:)
Polecam
  
3. Perfecta Extra Slim - chłodzące serum -Laser
ok 10 zł Rossman

Zacznijmy od obietnic producenta:
-walczy z nadmiernymi krągłościami ciała
-pobudza spalanie tłuszczów w tkance podskórne
-drenuje i rozbija zalegające złogi lipidowe
-modeluje jak gorset
-ujędrnia skórę i wysmukla sylwetkę
-zapobiega ponownemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej
-Efekty po 3 tygodniach: - 2cm na brzuchu i udach!

To juz moje 2 opakowanie :). 
Ostatnio efekty było już widać po tygodniu stosowania ^^
Jeżeli chodzi o szybkie wyszczuplanie Polecam .!
Jednak po przerwaniu kuracji centymetry powracają ...jak to działa ? naprawdę nie wiem
Producent napisał wyraźnie Aby zapobiec nawrotom, należy powtórzyć kurację kilka razy w roku.
Ja ostatnio używałam w czerwcu zeszłego roku , wiec powracające centymetry są moją winą .

Zalety
 napewno zaletą jest :
+ szybki efekt wyszczuplania
+ zapach 
+ bardzo wydajny
+ skóra po użyciu nie klei się , nie jest również wysuszona
+ podręczne opakowanie
+ skóra przemiła w dotyku
+ chłodzi (latem ok :) zimą nie polecam)
na początku dziwne uczucie , ale można się do wszystkiego przyzwyczaić 
+ cena 


wady
- kuracji nie można przerywać


4. Playboy- Play it Sexy
10 zł,  Kaufland

 Mam do niego słabość :) uwielbiam ten zapach










Jutro dodam część dalszą notatki na temat odżywki Matrix 

Buziaki ;*** <3

6 komentarzy:

  1. Zakupy jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne masz to serduszko na paznokciach ♥

    Ja do włosów używam teraz kosmetyków z Apteczki babuni a mianowicie balsam i serum mleczno -miodowe ok. 6 zł. i szampon też z tej serii cudowny jest zapach :) włosy są miękkie i pięknie pachną :)
    Oczywiście przed prostowaniem spryskuję włosy sprayem ochronnym przed wysoką temp . i nakładam mleczko też ochronne przed wys. temp :)
    Oprócz tego używam jedwabiu do włosów i takiego płynu jak Rosa ok 10 zł :)
    Nie używam kosmetyków z alkoholem , dokładnie paczę na skład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie paznokcie. ;)
    welovevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń