piątek, 10 czerwca 2011

hej:)

Dzisiejszy dzień był tak nudny że szok

w szkole 7 h, na szczęście pani od prawa się nad nami zlitowała i puściła nas prędzej
Oli nawet zasnął na lekcji haha a później do mnie o co chodzi xD
nie moglam powstrzymać się od śmiechu :]
te jego zaspane oczka i odcisk długopisu na czole

w poniedziałek mam nadzieje że pogoda dopisze i pójdziemy na blałke

Dziś powspominamy ... dodam zdjęcia z Ślesina była to pierwsza majówka w tym roku
z okazji tego , że odbywało się to przy jeziorze a nie na rynku tak nas przewiało
wracając do domu droga zajęła ponad godzine przy maksymalnym ogrzewaniu i tak się nie dogrzaliśmy, o późniejszych powikłaniach tego wypadu wspominać nie będę ;]





 na koniec bonusik zdjęcie wyszukane na stylio
mam podobną bluzkę tylko nie z koronki i w tym problem ze nie wiem do czego ją załozyć ;/

moja do jeansów nie pasuje niestety ;/

6 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :)
    A bluzka bardzo mi się podoba. Gdzie można taką kupić ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow jaka bluzeczka i buty!!!love it

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje:**
    heh jakos tak troche nago sie w nich czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedź :) Poszukam chociaż podobnej, bo strasznie mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;d
    KONKURS .! ;>

    OdpowiedzUsuń