czwartek, 23 czerwca 2011

Dzień Ojca :)

Hej .! witam was poraz pierwszy we wakacje :)
wczoraj świętowałam jak zapewne większość

pochwalę się moją nagrodą, książka jest świetna
Wczoraj po zakończeniu włóczyłam się po mieście w poszukiwaniu prezentu na Dzień Ojca
w Rossmannie był tak duży wybór , że kupiłam wszystko co chciałam a nawet powiekszyłam swoją kolekcję lakierów wibo z serii express growth
w gazetce ''Skarb'' przeczytałam o nowej różanej kolekcji , jednak nigdzie nie spotkałam :(
prawda że świetna ?

2 komentarze:

  1. 100% frekwencja? ;) no, no :D a kolekcja zdecydowanie świetna, ale to limitowana, więc pewnie nie wszędzie jest, albo co gorsza już jej nie ma w ogóle : (

    OdpowiedzUsuń
  2. a zdarzyło sie ;D
    nio własnie dziwne juz koniec czerwca a od poczatku nie było nic widać ..;/

    OdpowiedzUsuń