poniedziałek, 20 czerwca 2011

Co dziś za dzień ??

Rety nie wierzę w to ;p
Wczoraj byłam na Bednarku ^^ Warto bylo
mam już dość tych imprez , w tym roku to jakieś przegięcie , jeszcze nie zaczęły się wakacje a już to już mój 5 wpis z relacjami imprez :)
pogoda była do bani , zimno i przed koncertami padało ale zawsze po deszczu jest tencza ^^
w tym przypadku były dwie

Przed Kamilem był koncert Eddy Watta :)
pewnie znacie jego kawałki ^^ gościu był niesamowity

zacytuje jego słowa "I love You ....zajebiście '' xD
ja ległam...xD jeszcze ten akcencik ;D


i oczekiwany długo koncert Kamila Bednarka z zespołem „StarguardMuffin”


 Zdjęcia nie są doskonałe ponieważ nie dostałam się pod scene , jak to zwykle bywało, ale lepsze to niż nic :))

później misja MAK :) gra w kręgle autem;D i duchy przed moim domem buu:(

2 komentarze:

  1. co to się stało, żeby Eddy Watta grał support przed Bednarkiem :) ale uwielbiam obu :)

    OdpowiedzUsuń